vineri, 29 mai 2009

Pauza - Luuunga!

Am fost foarte puturos in ultima vreme! Recunosc! Nu am avut nici o tragere de inima sa mai postez vre-un comentariu, desi de multe ori simteam nevoia sa impartasesc din ceea mai vad in jurul meu.
Da, stiu nu e prea bine sa stai cu mana in fund daca vrei sa-ti castigi cititori fideli ai blogului mai ales la inceput. Dar eu sincer sunt inca in cautarea unei identitati pe care sa mi-o asum pe acest blog. Asa sunt eu uneori mi se face lehamite de tot si am tendinta sa renunt la proiecte ce initial m-au entuziasmat.
Sper sa gasesc motivatia necesara sa nu las blogaritul asta in plata Domnului.

4 comentarii:

  1. OOOOOOO!!! e important sa poti fi atat de autocritic,dar sa fie o autocritica bazata pe fapte/ imagini nu vorbe.Comportamentul nu este ceva mostenit ci un ceva pe care ti-l educi,cosmetizezi,formezi,daca iti doresti asta,daca iti pasa cat de putin de ceilalti si de si de felul in care ei le percep.Dar... stii vorba aia:nu esti ceea ce esti,esti ceea ce cred altii ca esti.Cred cu tarie ca nu te obosesti prea tare sa schimbi acest fapt,atata vreme cat esti impacat cu tine insuti,asa-i? intrebarea este destul de peiorativa si raspunsul cred ca v-a fi pe masura. Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Relax, multi cautam la inceput sa atingem perfectiunea cu fiecare cuvant scris. Si ne dam seama undeva pe parcurs ca asta e imposibil. Ca nu suntem atat de fascinanti pe cat ne-am dori in fiecare clipa a vietii noastre. Ne trece si asta. Si ne gasim libertatea de a fi noi insine dupa asta. Galagiosi, plictisitori, nesimtiti, sensibili. Si partea faina e ca intotdeauna se gaseste cineva care sa-ti semene. Te salut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Constientizez "lehamitea" si o recunosc dupa cum vezi ... public chiar... nu voi fi niciodata perfect - si de asta sunt constient - dar imi dau silinta sa imi indrept unele greseli dar nu pentru a fi mai bine privit de cei din jur ci pentru propria constiinta. Noroc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ afool - merci de incurajari! Te salut si eu.

    RăspundețiȘtergere