vineri, 29 mai 2009

Interesant - sau - interesanti!

In timpul acestei pauze (datorata lenii - of course) am vizitat/descoperit cateva bloguri interesante.

Eu cand gasesc un blog si ma intriga cateva postari - deobicei ultimile- il iau de la prima postare din arhiva si pana nu ajung la zi nu am liniste.

http://cafeina.ro/ - mi-a recomadat-o o prietena de la munca. Foarte pertinente ideile si modul in care pune problemele acest domn inginer - emigrant in Canada, dar cu un foarte bun simt despre ce inseamna Romania in care traiesc. M-am regasit in foarte multe dintre postarile dumnealui si pot spune ca am avut ce sa si invat din ele.

http://groparu.ro/ - e un blog de betie si voie buna la prima vedere. Are un stil aparte prin care isi posteaza impresiile si parerile sa zicem asa - mai bahic. Dar privind dincolo de aparente se vede o sclipire de inteligenta si idependenta racoritoare. Citind blogul asta mi-a venit sa-mi iau lumile si sa ma duc in padure cu un cort cu o undita si vreo 5 baxuri de bere.

http://curvette.ro/ - o prostituata de lux are un blog in care isi povesteste experientele de viata. Mi-e greu sa scriu ceva despre blogul acesta fara sa cad in capcanele prejudecatilor. Totusi m-a surprins placut stilul in care isi impartaseste experientele care mai de care mai exotice, felul in care se descrie pe sine, e o viziune interesanta din perspectiva femeii folosite de barbati si care se foloseste de banii lor.

Voi urmari in continuare blogurile astea, iar daca voi gasi altele noi nu voi ezita sa le pun in blogroll.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu