joi, 16 aprilie 2009

Basescu - Mogulul!!!

Astazi 16.04.2009 - Stiri - Prima TV. Un anume domn Basescu care din INTAMPLARE are in proprietate cateva ZECI de hectare pe malul lacului Techirghiol, care din INTAMPLARE a primit in cesiune cu 20 de centi metrul patrat terenurile, care din INTAMPLARE e fratiorul drag al PRESEDINTELUI ROMANIEI, care din INTAMPLARE doreste sa construiasca niste vile intr-o rezervatie naturala, se uita in ochisorii nostri si clipeste des si dulce, eu sunt un om cinstit care vreau sa cresc copaci!

Eroul nostru este o persoana independenta care nu are treaba cu mama si cu tatal lui, el are bucataria lui, ograda lui, casa lui nu cere el sfatul nimanui. El este un OM DE AFACERI de larg succes.

Bai ce gena au astia frate... sunt plini de "succesuri".

Oare aia mica nu vrea sa-mi faca si mie un copil? Sa fie si familia mea incununata de glorie si faima.

Mi-am cumparat un kilogram de lamaie... mi-e scarba, borasc, vomit!

Va scoptesc cu respect!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu