joi, 19 martie 2009

Praf in ochi

OK... stiu ca e usor sa critici din spatele monitorului. OK stiu ca e greu sa detii o functie de rang inalt in stat. OK stiu cata responsabilitate detii cand esti pus intr-o functie de conducere. DAR NIMENI NU TE OBLIGA SA ACCEPTI FUNCTIA ACEASTA SAU SA CANDIDEZI PENTRU EA!!!

Niste bajeti au murit prin 89 ca eu sa pot urla pe un domeniu public. De aia acum URLU!

Fratilor nu mai suport indolenta, insolenta, ipocrizia, perversitatea, smecheria, inganfarea celor care cred ca ne conduc: Basescu, Nastase, Geoana, POC, Mitrea, Iliescu, Tariceanu, si din pacate muuuuuulti altii!!!!

Astia ne mint in mod sistematic pe fata, nici macar nu sunt in stare sa ne minta cu ceva credibil. Oare cum as putea eu sa inghit galuste de genul: "Nu stiam ca fiica mea o sa candideze", "Tariceanu nu mi-a spus ca o sa vina criza", "Taxa aceasta este pentru a avea fonduri pentru diminuarea poluarii" etc.... etc.... etc.... Practic in fiecare aparitie publica a oricarui cercopitec de-asta mai trebuie sa ascultam niste ..... minciuni... Ma intreb daca astia dimineata cand se scoala.. se intreaba..."Hmmmm .... azi ce duma sa le mai dau la astia ... poate uita de foame..."

Oare nu-si imagineaza ca pe Pamantul asta mai exista si niste oameni care au putin creier? Ca sincer nu-ti trebuie prea mult.

Corect ... e simplu sa te plangi, e usor sa injuri si sa strigi huooo. Toata lumea vrea solutii... nu?
Vreti sa iesim din criza? Vreti sa scapam de giboni? Vreti sa nu mai balim la nivelul de trai al europenilor?
Pai si eu vreau ... vreau vreau vreau... ca un copil care vrea sa-i cumpere ma-sa chitara intr-un magazin (o sa va povestesc eu faza...) si se da cu fundul de pamant.

Ce e de facut? Nu sunt eu guru sau cine stie ce lider de opinie ca sa va dau voua solutii dar... dupa umila mea parere asta trebuie sa facem:
  • Munceste frate ... fa-ti munca constiincios
  • Nu mai ciordi... nu mai cauta sa ciordesti
  • Implica pe cei din jur la lucruri constructive
  • Explica celor din jur mai nevoiasi la creier... calm si diplomat ... de ce nu e bine sa voteze aceeasi dobitoci
  • NU mai da SPAGA!!!!
  • Afla care iti sunt drepturile!!!!
  • Lupta pentru drepturile tale!!!
  • Trateaza pe cei din jurul tau cu respect
  • Nu mai tainui pe ciorditori (esti complice in felul asta)

Va las pe voi sa mai completati ....

9 comentarii:

  1. Tu nu stii inca muuulte din regulile vietii!Inclin sa cred ca stii sa distingi binele de rau dar am o indoiala ca stii sa distingi"oamenii de oameni".Daca nu m-am facut inteles,cere-mi si v-oi reveni asupra subiectului.MULT NOROC!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu cred ca te-ai facut inteles. Poate sunt prea naiv... asa ca te rog justifica-te. Dar nu sub anonimat... caci eu nu imi ascund identitatea pe mail.. asa e frumos.. sa ne semnam cand ne dam cu parerea

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok,ma numesc Gheorghe,esti multumit? conteaza cat de lung am parul? Daca"DA" atunci esti un copil si n-ai sa ai cum sa ma intelegi.N-am spus ca esti naiv si n-am s-o fac vreodata!Am vazut(mai sus)conceptul sau regulile despre viata,despre ce-ar trebui sa facem sa ne fie bine.As vrea sa aflu de la tine parerea ta despre oameni,in general.Apoi v-om discuta pe-ndelete,ok? MULT NOROC!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragul meu Gheorghe ma doare in fund de cat de lung ai parul... ma interesa doar daca te chema Georgiana asa ca putem discuta ca doi oameni rationali.
    Dupa parerea mea oamenii in general sunt niste fiinte ce isi au veacul pe aceasta planeta si fac tot ce le sta in putiinta sa supravietuiasca. Diferentele dintre ei le fac faptele lor. Unii o mananca si pe ma-sa numai sa prinda un ciolan, altii sunt mancati fara macar sa-si dea seama, si mai exista o minoritate care incearca sa faca ceva cu viata lor, incearca sa faca lucruri constructive si sa-si ajute aproapele.
    Gheorghe tu in ce categorie te incadrezi? Mai stii tu alta?

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. daca te doare in fund inseamna ca ai hemoroizi, asadar trateaza-te!
    2. dorinta ta de a conversa cu o femeie s-ar putea traduce prin doua lucruri: ori nu esti capabil sa te compari cu un barbat(poate chiar nu esti asa ceva), ori prin posibila lipsa a unei femei in viata ta. (acum alege tu varianta corecta)
    3. Exista doua feluri de oameni: cei care se simt oameni si au nevoie de oameni si cei care se simt singuri, si nu oameni – pentru ca cine este cu adevarat singur nu este om. (Paul Valery)
    Bogdan tu in ce categorie te incadrezi?

    RăspundețiȘtergere
  6. pt ca sigur nu vei cunoaste: Paul Valery a fost un scriitor francez, incadrat cu operele lui in simbolism.... mult noroc Phantomel - viata fara cenzura

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragul meu Gheorghe ma bucurc ca esti un cititor fidel al micului meu blog. Imi pare rau de tine ca esti frustrat. Atacurile tale la persoana neintemeiate ma fac sa cred ca ai probleme la mansarda. Te rog fa-ti un control amanuntit si apoi putem discuta ca 2 oameni normali. Daca postul meu te-a jignit in vre-un fel din nou ma doare in fund (It's a metafor You Fucking IDIOT!). Si inclin sa te cred un spagar puturos comunist semidoct frustrat si senil!
    Gheorghe tata de Ambroise nu auzisem dar am timp sa-l cunosc, pana acum n-am avut timp ca nu ma lasau femeile in pace. hehehehe
    Aaaa si inca ceva, dupa cum vezi iti postez ineptiile, insa exista o limita pe care ai depasit-o. Asadar daca ai ceva de valoare scrie, daca nu... abtine-te pt ca oricum nu-ti voi posta comentariul.

    RăspundețiȘtergere
  8. cine vb de comunism si de cenzura....Phantomel - viata fara cenzura, nu-l afisa frate.....mai citeste cate si tu o carte (te rog politicos, nu fii prost)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc de sfat... am mai citit cate-o carte si voi mai citi! In schimb tu mai lasa-l pe Ambroise si pune mana pe gramatica ca vei "fii" penibil si pe viitor!

    RăspundețiȘtergere