vineri, 27 februarie 2009

Cehia - mmmmm




As dori sa impartasesc cu voi cateva imagini pe care le-am surprins intr-o "vizita in interes de serviciu" in Republica Ceha.



Ca o concluzie despre aceasta tara ar fi ca desi a plecat din acelasi loc din care a plecat si Romania, desi nu vreau sa par a fi lipsit de patriotims (nu sunt) este o tara foarte frumoasa cu oameni care isi dau interesul ca tara lor sa arate bine si ce au sa fie pastrat si de ce nu imbunatatit. Comparatia cu Romania pentru mine e inevitabila, pentru ca traiesc in aceasta tara si zi de zi ma minunez de lucrurile pe care le intalnesc. Lucruri care exprimandu-ma intr-un mod elegant... nu sunt cum ar trebui sa fie.



Facand o comparatie cu Cehia in Romania e MIZERIE, e nesimtire, e indolenta, e rautate.



Ce mi-a placut - Curatentia, cladirile renovate, accentul pus pe turism, amabilitatea oamenilor, linistea, mancarea, BEREA, lebedele de pe raul din fata hotelului, cehoaicele (blondisime).



Ce nu mi-a placut - politia care nu iarta nimic (amenzi mari), preturi mari, putine locuri in care sa te distrezi.
Intr-o postare viitoare va voi impartasi si impresiile mele din alte locuri pe care le-am vazut.



3 comentarii:

  1. O tara vazuta prin ochii unui turist difera intotdeauna de tara vazuta prin ochii locuitorilor. Si gandeste-te daca nu cumva te incadrezi si tu in descrierea pe care ai facut-o noua, romanilor, din moment ce tu mai degraba lauzi Cehia decat Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ai dreptate... dupa cum am mai spus nu sunt deloc lipsit de patriotism... imi iubesc tara si daca e nevoie imi dau viata pentru ea fara sa stau prea mult pe ganduri... dar sunt constient ca nu e perfecta (nici macar pe aproape) iar in comparatie cu Cehia desi intr-adevar am vazut-o prin ochii turistului e mai "gri". Potential am avea sa o facem de 100000 de ori mai frumoasa si atragatoare... dar vechea vorba... pacat de oameni. Intre oamenii aia ma incadrez si eu... dar macar incerc sa fac ceva sa schimb asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum spunea si anonim, o tara vazuta prin ochii unui turist difera de tara vazuta prin ochii locuitorilor.
    abia dupa ce locuiesti cel putin un an intr-o tara incepi sa-i vezi adevarata fata.

    RăspundețiȘtergere